當知道姚子羚當<公主小妹>活動的主持人和跟四少煮甜品的時候

已經有上去她的網誌看 看有沒有他們的照片 呵呵

那時候看可能還沒有整理好吧! 日子過了就淡忘這事

今天才看到她的網誌 謝謝Elaine的分享喔!



~我和四位帥哥有個”約會”~
網誌日期: 2008-03-26 版主: Elaine Yiu

呢日台灣嘅一班台劇<公主小妹>嘅演員吳尊、辰亦儒、胡宇崴、利昂霖、卓文萱嚟左香港宣傳!!下午就同Cyrus幫無線劇集台做MC….幾位主角一到場成班粉絲巳經不停大叫…佢地真係好受歡迎!!尤其係吳尊…我身邊嘅女性朋友一聽到我會見到佢嘅時候,就雙眼發光…希望我可以幫佢地攞簽名~哈哈!

至於同四位帥哥嘅”約會”…….就係就幫TVB8同佢地做訪問同整復活節嘅甜品啦!仲請左紀曉華老師教吳尊同利昂霖整”法式焦糖燉蛋”同埋教辰亦儒同胡宇崴整”分解分子嘅料理”!!而我同老師就擔任評判試食比分~~



比賽開始啦~紀老師教Calvin….先切芒果!!



咦~吳尊打蛋…有板有眼噃!!



經過一輪時間..Calvin同宇崴嘅”分解分子料理”巳經完成啦~其實分解分子料理即係用芒果做成好似蛋黃嘅質感…當啲芒果汁一遇到鈣之後﹔就好似有層膜包住咁…個樣同口感…同蛋黃好似架!!不過味道當然唔係蛋黃味…係甜味所以好特別!



唔知吳尊嗰邊嘅法式焦糖燉蛋又整成點呢?



吳尊將啲糖鋪喺蛋面啦~



再用火燒焦個面變成焦糖~就完成啦!


究竟吳尊同我講咩?攪到我咁笑呢?



好啦~等我試下Calvin同宇崴好有創意加左咖啡酒落”蛋黄”…嘅分解分子料埋先!!CHEERS!!



等我試埋吳尊同利昂霖嘅焦糖燉蛋啦!



最後除左紀老師同我擔任評判之外…仲請左由台灣遠度而來~飛輪海另外兩位成員汪東城同炎亞綸嚟試下添…咦~睇真啲原來係A貨嚟架!





比賽結果當然係打成平手、皆大歡喜啦!臨走前就梗係要同胡宇崴,辰亦儒、吳尊同利昂霖四位帥哥影張大合照啦!





仲要同A貨炎亞綸同A貨汪東城影張相啦!呵呵!



P.S.~四位美男除了外型俊朗之外,亦份外親切….仲好幽默同鬼馬添!仲有吖~去到紀老師的廚藝工作室…真係好靚!牆上都掛左一幅幅唔同意境嘅晝!!特別係呢幅狗狗嘅畫!我一見到就忍唔住要同佢影相啦!



轉自http://blog.tvb.com/elaineyiu
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾美艾尊 的頭像
    艾美艾尊

    艾美艾尊

    艾美艾尊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()