吳 尊 最 難 忘 是 拍 搶 屍 戲 , 他 抱 住 阿 Sa 嚎 哭 。



吳 尊 、 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 為 電 影 《 武 俠 梁 祝 》 搏 到 盡 , 但 原 來 最 難 倒 他 們 的 不 是 打 戲 , 而 是 喊 戲 , 因 兩 人 都 是 不 容 易 哭 的 人 , 幸 得 導 演 馬 楚 成 為 兩 人 點 通 「 喊 穴 」 , 才 能 場 場 流 出 真 眼 淚 。

吳 尊 、 阿 Sa 拍 攝 《 武 》 片 期 間 , 曾 分 別 受 傷 , 尤 其 阿 Sa 因 傷 及 盆 骨 , 一 度 動 彈 不 得 , 但 她 仍 堅 持 拍 攝 , 相 當 專 業 。 不 過 , 除 了 動 作 戲 之 外 , 原 來 兩 人 還 有 難 關 要 過 , 便 是 喊 戲 , 馬 楚 成 直 言 兩 人 都 是 不 容 易 哭 的 人 , 但 他 又 不 願 以 眼 藥 水 代 替 真 眼 淚 。

馬 楚 成 表 示 : 「 我 覺 得 眼 藥 水 係 最 後 喊 到 無 晒 眼 淚 用 就 可 以 , 但 若 果 連 基 本 眼 淚 都 無 , 我 唔 會 接 受 , 因 為 你 連 自 己 都 感 動 唔 到 , 又 點 可 以 感 動 到 觀 眾 ? 所 以 事 前 我 同 吳 尊 、 阿 Sa 都 傾 一 段 日 子 , 以 我 獨 門 秘 方 令 佢 喊 出 , ( 乜 獨 門 秘 方 呀 ? ) 講 明 秘 方 梗 係 唔 講 得 ! 」 其 實 他 的 秘 方 是 令 吳 尊 想 起 母 親 離 世 一 事 , 淚 水 便 不 由 自 主 地 掉 下 來 。

胡 歌 戰 鬥 力 驚 人
馬 楚 成 在 戲 中 會 帶 動 吳 尊 與 阿 Sa 相 戀 , 問 他 鏡 頭 後 可 發 現 兩 人 如 情 侶 般 親 暱 ? 他 笑 言 : 「 拍 戲 梗 要 投 入 角 色 , 鏡 頭 後 , 我 同 吳 尊 、 阿 Sa 成 日 食 飯 , 我 眼 中 佢 當 然 只 係 好 朋 友 啦 , 不 過 拍 戲 實 有 傳 出 , 無 傷 大 雅 。 」

宣 傳 重 點 落 在 吳 尊 與 蔡 卓 妍 身 上 , 但 其 實 該 片 還 有 一 個 主 要 演 員 便 是 胡 歌 , 馬 楚 成 大 讚 胡 歌 很 有 戰 鬥 力 , 之 前 遇 上 嚴 重 車 禍 , 但 依 然 毫 無 怨 言 , 對 人 生 有 一 份 堅 持 , 令 導 演 對 胡 歌 也 十 分 敬 佩 。
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾美艾尊 的頭像
    艾美艾尊

    艾美艾尊

    艾美艾尊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()