吳 尊 呢 期 頻 頻 到 港 有 時 同 飛 輪 海 一 齊 嚟 有 時 又 單 拖 上 陣 "東 張 西 望" 次 次 都 約 到 訪 問 因 為 Winnie 姐 一 向 跟 開 台 灣 仔 條 線 d 風 收 得 又 快 又 準 幾 次 訪 問 都 影 咗 d 相 一 次 過 比 晒 大 家 睇








吳 尊 第 一 次 嚟 香 港 就 係 陽 光 宅 女 去 做 訪 問
( P.S. 可 恨 那 時 我 還 沒 擁 有 Lumix - LX2 )


那 次 我 們 上 船 夜 遊 維 港 飛 輪 海 幾 位 成 員 攞 住 相 機 狂 影 相 超 級 開 心 我 和 幾 位 工 作 人 員 在 旁 偷 偷 討 論 他 們 認 為 佢 地 幾 個 青 春 & 各 有 特 色 點 知 比 識 小 小 廣 東 話 的 吳 尊 聽 到 取 笑 我 們 每 次 諗 起 都 覺 得 好 攪 笑 吳 尊 就 從 這 次 開 始 和 我 們 熟 落 起 來 在 這 以 後 的 日 子 一 直 都 對 我 們 很 好 每 次 訪 問 都 非 常 合 作 所 以 "東 張" 都 樂 於 貼 身 採 訪 吳 尊









P.S 吳 尊 喺 武 俠 梁 祝 個 look 真 係 ...... 仲 有 一 睇 佢 個 樣 就 知 捱 得 好 "金" ...... 心 碎


轉自東張西望主持人黎芷珊的blog http://hk.myblog.yahoo.com/louisa-eighteen/article?mid=1079





arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾美艾尊 的頭像
    艾美艾尊

    艾美艾尊

    艾美艾尊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()