吳 尊 與 fans 一 起 睇 戲 , 打 成 一 片 。


女 fan 假 扮 以 髮 釵 插 吳 尊 , 演 繹 片 中 的 一 幕 戲 。



人 氣 偶 像 吳 尊 前 晚 現 身 戲 院 與 數 百 名 fans 見 面 , 為 新 片 宣 傳 造 勢 , 緋 聞 女 友 蔡 卓 妍 ( 阿 Sa ) 有 工 作 在 身 未 能 出 席 。 獨 撐 大 局 的 吳 尊 特 別 從 台 灣 帶 來 禮 物 送 給 幸 運 fans , 他 表 示 日 內 與 阿 Sa 到 汶 萊 出 席 首 映 禮 , 問 他 會 否 帶 對 方 去 觀 光 , 他 說 : 「 去 一 日 咋 , 行 程 排 得 密 麻 麻 , ( 帶 阿 Sa 見 家 人 ? ) 唔 會 , 冇 時 間 , 不 過 到 時 好 多 親 戚 來 首 映 , 應 該 會 搵 佢 影 相 , 我 就 企 埋 一 邊 。 」

近 日 金 融 海 嘯 人 心 惶 惶 , 吳 尊 稱 從 沒 買 股 票 , 他 說 : 「 我 覺 得 投 資 要 了 解 清 楚 , 我 唔 了 解 就 冇 興 趣 , ( 有 冇 買 樓 ? ) 未 呀 , ( 你 賺 咁 多 錢 喎 ! ) 我 打 算 啲 cash 用 來 下 半 世 同 家 人 去 度 假 。 ( 儲 定 老 婆 本 ? ) 乜 娶 老 婆 要 好 多 錢 咩 ? 又 係 , 我 諗 住 將 來 生 三 、 四 個 BB 。 」 吳 尊 還 自 爆 曾 在 圈 中 遇 過 心 儀 對 象 , 他 說 : 「 其 實 我 成 日 會 遇 到 心 儀 對 象 , ( 係 咪 圈 中 人 ? ) 係 , 但 太 忙 真 係 冇 時 間 。 」
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 艾美艾尊 的頭像
    艾美艾尊

    艾美艾尊

    艾美艾尊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()